24.10.24

Les Jeudis de l'Académie - Road to Belfast

De Donderdagen van de Académie  - Road to Belfast

De Donderdagen van de Académie

Met veel plezier presenteren we een gloednieuwe maandelijkse afspraak, geboren uit een mooie samenwerking tussen de Académie de musique d'Anderlecht en The Faculty! Elke maand zullen voormalige studenten van de Académie hun talenten op het podium delen, waarbij ze bewijzen dat muziek verder gaat dan de muren van de school.

Op 24 oktober verwelkomen we met trots Road to Belfast. Dit unieke duo van traditionele Ierse muziek bestaat uit Philippe Rossignolo (gitaar) en Marie Zborowski (tin whistle), die elkaar in 2019 ontmoetten aan het conservatorium van Brussel. Gepassioneerd door jigs, reels en hornpipes, vertolken ze deze muziek met een boeiende mix van finesse en energie, waarbij traditie en moderniteit worden gecombineerd.

Niet te missen, deze eerste avond die bol staat van muzikale ontdekkingen en een warme sfeer!

Gratis Concert - Bar ter plaatse
18u
The Faculty, Veeartsenstraat 47 // Foyer - 2e Verdieping

#DonderdagenVanDeAcademie #RoadToBelfast #TheFaculty #LiveMuziek #Anderlecht #TraditioneleMuziek #MuziekEvenement